45

سال تجربه

در طراحــی و ساخت تجهیــزات مختلــف و اجرای کلیــد تحویــل پــروژه ها

THE COMPANY WAS FOUNDED IN 1978 MORE THAN 45 YEARS OF EXPERIENCE

شركت منگان پس از انقلاب اسلامی با طراحی وساخت يك كارخانه گچ 200  تنی فعاليت خود را آغاز كرد وبا الهام از نام منگان كه معرف نوعی فولاد منگنز داركه در اثر برخورد و ضربه سخت ترميشود آماده تحمل موانع و مشكلات سنگين كه در برابرفعاليتهای طراحی وساخت وجود دارد،گرديد.
به جرات ميتوان گفت منگان تنها شركتی بوده است كه از آغاز كار تابه حال همواره بخشی از درآمد خود را به معنای واقعی در رابطه با تدوين تكنولوژی اختصاص داده است و به صورت كاملا عملی وسيستماتيك با مفهوم تكنولوژی برخورد نموده است و با…

طراحی

بهره گيری از دانش روز مهندسين با تجربه

نصب و راه اندازی

دقت در نصب و بررسی حسن اجرای كار

ساخت

به كارگيری ماشين آلات پرقدرت ونيروی كار ماهر

آموزش و نگهداری

ارائه آموزش به كاربران و نظارت بر چگونگی نگهداری سازه

محصولات

الک دوار

الک دوار(تجهیزات آبگیری از دریا) کارفرما: شرکت نفت ستاره خلیج...

آنلودر

برج تخليه مواد فله از كشتی (الواتور زنجيری) کارفرما :...

شيپ لودر

MANGAN Industrial Group Ship Loader type 1- Travelling type •...

ياتاقان كفگرد

توليد كننده Slewing Bearing در سايزهای مختلف، طبق سفارش مشتری...

0%
Stacker & Reclimber

ميزان پيشرفت

تجهيزات انباشت و برداشت گندله شركت سنگ آهن گهر زمين

0%
فن الکتروفیلتر

آخرین نمونه از این نوع فن مربوط به فن الکتروفیلتر پروژه زمزم 3 فولاد خوزستان که در مرداد ماه 1402 تحویل شد.

0%
الك دوار

الک دوار (تجهیزات آبگیری از دریا)کارفرما: شرکت نفت ستاره خلیج فارس-بندر عباس

  • استکر ریکلایمر
  • فن خنک کن کوره
پروژه های در حال اجرا:
0%
0%
پروژه های در حال اجرا:
0%
0%

رویداد ها

الک دوار

الک دوار(تجهیزات آبگیری از دریا) کارفرما: شرکت نفت ستاره خلیج فارس محل نصب: سایت...

ادامه مطلب

آنلودر

برج تخليه مواد فله از كشتی (الواتور زنجيری) کارفرما : سازمان بنادروکشتيرانی محل نصب...

ادامه مطلب

آخرین اخبار

 معاون محترم وقت علمی فناوری ریاست جمهوری جناب آقای دکتر ستاری در ادامه سفر خود درتاریخ 1400/11/16 به استان البرز ازشرکت دانش بنیان ماشین سازی منگان بازدید کرد.این شرکت دانش بنیان در زمینه تولید توربوماشینهای سانتریفیوژ،طراحی و ساخت کارخانجات گچ،سیمان ،آهک و نمک ،ساخت انواع خشک کن با ظرفیتهای مختلف و تجهیزات بندرگاه ها، معادن، انباشت وبرداشت و باطله های معدنی فعالیت می کند.

تصاویر بیشتر

isti.ir/Zawt

 معاون محترم علمی فناوری ریاست جمهوری جناب آقای دکتر ستاری در ادامه سفر خود درتاریخ 1400/11/16 به استان البرز ازشرکت دانش بنیان ماشین سازی منگان بازدید کرد.این شرکت دانش بنیان در زمینه تولید توربوماشینهای سانتریفیوژ،طراحی و ساخت کارخانجات گچ،سیمان ،آهک و نمک ،ساخت انواع خشک کن با ظرفیتهای مختلف و تجهیزات بندرگاه ها، معادن، انباشت وبرداشت و باطله های معدنی فعالیت می کند.

تصاویر بیشتر

isti.ir/Zawt

ساری- ایرنا- چهار پروژه بزرگ سرمایه گذاری به ارزش 839 میلیارد ریال 24 تیرماه 1400 با دستور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در شرق مازندران به بهره برداری رسید.

بهره برداری ازیک دستگاه جرثقیل موبایل ساحلی 60تنی شرکت منگان با اعتبار 600 میلیارد ریال یکی ازاین چهار برنامه افتتاحی در بندرامیرآباد بود.

به بیان یکی از صاحبنظران فن دولت برای احداث پروژه‌های نفتی بايد ازشرکت های داخلی استفاده کند .شرکت ماشين‌سازی منگان توان صدور خدمات فنی ـ مهندسی را به ويژه در زمينه پروژه‌های نفتی داراست و قادر به رقابت با شركتهای خارجی در زمينه طراحی و احداث انواع پروژه‌ها با رقمهای پایینتر و کیفیت بالاتر می باشد.این امر موجب صرفه جویی ارزی بسیاری خواهد شد.

انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف همواره سعی دارد صاحبان کارو سرمایه که خود فارغ التحصیل این دانشگاه بودند را با دانشجویان جدید در تعامل با یکدیگر قراردهد چراکه برای دانشجویان همانند آیینه ای است ، آینده خود را در آن می بینندو به نوعی از فرارمغزها جلوگیری می شود .در شرایط تحریم و اقتصاد روز کشور این موضوع حائز اهمیت است.

جناب آقای مهندس عباسپور مدیر عامل محترم شرکت منگان که یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف می باشند کلیه مخارج احداث ساختمان انجمن را متقبل شده اند این عمل که درسالهای پیش انجام شده گامی جهت دستیابی به اهداف انجمن می باشدتلاش بی شائبه برای کسب علم روز  نمایانگر نگاه ویژه ایشان به هرچه بیشتر دانش بنیان شدن شرکت های صنعتی کشور است.

درخواست پیمانکار

پيمانكار محترم جهت ارسال درخواست خود كليك نماييد