جمعه, 15 اسفند 1399
ساعت:
گروه صنعتي منگان
41 سال تجربه در طراحي و ساخت تجهيزات مختلف و اجراي كليد تحويل پروژه ها
- بار ديگر افتخار ملي با مهندسان ايراني در ايام تحريم
- طراحي، ساخت، نصب و راه اندازي جرثقيل موبايل ساحلي64 تني براي اولين بار در ايران
- بازديد وزير راه و شهرسازي از سايت منگان در بندر شهيد رجائي
- طراحي، ساخت و نصب الك دوار براي اولين بار در ايران
- منگان پيشتاز در طراحي جرثقيل بندري
- عضويت در شركت هاي دانش بنيان صنعتي
گيربكس هاي كاهنده سرعت هليكال

شرکت ماشين سازي منگان با بهره گيري از نيروهاي متخصص و استانداردهاي جهاني اقدام به طراحي و ساخت گيربکس هاي کاهنده سرعت هليکال شافت موازي براي انواع کاربردهاي صنعتي سنگين و نيمه سنگين نموده است.
پوسته اين گيربکس ها به گونه اي طراحي شده که در برابر بارهاي وارده مقاوم بوده و تغيير شکل ندهد. همچنين سطح خارجي پوسته با پوششي از رنگ اپوکسي پوشيده شده تا در برابر شرايط محيطي مقاوم باشد. تمامي چرخ دنده هاي بکار گرفته شده از جنس فولادهاي کربوره شونده بوده و همگي سخت کاري شده و تا کلاس دقت 6 براساس استاندارد DIN 3961 سنگ زني شده اند. ياتاقان هاي استفاده شده در اين گيربکس ها از نوع رولربيرينگ هاي مخروطي و يا رولربيرينگ هاي استوانه اي مي باشند. طريقه روغن کاري در اين گيربکس ها اغلب به صورت غوطهوري در حمام روغن بوده و به پمپ جهت روغن کاري دنده ها نياز نيست.
در ادامه، مشخصات فني اين گيربکس ها به اختصار ارائه شده است.
نسبت تبديل: 6/5 تا 400
گشتاور خروجي: از 29000 تا 400000 نيوتن متر
فاصله مراکز شافت ورودي و خروجي: 540 تا 1565 ميليمتر
آرشيتکت هاي توليدي
گيربکس هالو شافت (Hollow Secondary Shaft)
گيربکس پايه دار (Foot-mounted Gear)
اين گيربکسها در حالت کلي داراي 2 آرشيتکت ميباشند:
گيربکس هالو شافت (محور سوار): شافت خروجي اين گيربکسها به صورت استوانه توخالي با خار تخت طراحي و توليد شده است. اين گيربکس ها بر روي شافت مصرف کننده سوار شده و با Torque Arm از دوران پوسته جلوگيري ميشود. |
گيربکس پايهدار : شافت خروجي اين گيربکسها در حالت کلي به صورت استوانهاي شکل با خار تخت طراحي و توليد شدهاند و توسط پايه تعبيه شده در کف گيربکس بر روي فونداسيون نصب ميشوند |
|